Search
Close this search box.

ریگستان

نوشته‌های شهزاده سمرقندی

بی‌بی‌سی فارسی: قول می‌دهیم تاجیک‌ها کنار نمانند

با گذشت یک هفته از شروع برنامه‌های تلویزیون فارسی بی بی سی،‌ همچنان هیچ گزارش و برنامه‌ای در مورد تاجیکستان، به عنوان سومین کشور فارسی‌زبان دنیا از آن پخش نشده است.

در مورد بحث‏هایی که اخیرا در رابطه با نادیده گرفته شدن مسایل تاجیک‏ها در تلویزیون تازه تاسیس فارسی بی بی سی، صورت گرفته، با صادق صبا، از سردبیران ارشد این تلویزیون گفت‌و‏گو کرده‏ام.

باید گفت که در این دو روز گزشته  از این تلویزیون تازه دو گزارش از تاجیکستان پخش شد  

این گفتگو را در سایت ردیو زمانه بخوانید و هم  گوش کنید که روز چهار شنبه از رادیو زمانه پخش شده است. مثل این که جای نگرانی نیست، دوستان عزیزی که این موضوع را در انترنت مطرح کردند و من هم پیگیری. پاینده باشید که مارا دوست دارید و هم  هر كه ما را خوار كرد از عمر برخوردار باد

Download it Here!

یک پاسخ

  1. مشخص است که ما ایرانی‏ها تاجیکها را دوست داریم!!اگر تاجیکها را دوست نداشته باشیم پس باید به کی دل ببندیم؟؟من تاجیکستان کشور دومم محسوب می‏کنم.سمرقند و بخارا را دو شهر اشغال شده می‏دانم.همیشه آرزو میکنم کاش افغانستان و تاجیکستان و سمرقند و بخارا یک کشور به نام تاجیکستان بودند تا تاجیکستانی قوی و مقتر را می‏دیدم.مردم با زبان با یکدیگر ارتباط برقرا می‏کنند.یک آلمانی هرچقدر افکارش به من نزدیک باشد وقتی نفهمم چه میگوید چه سود؟؟شما روسها را دوست دارید چون میفهمید چه می‏گویند وگرنه دیگر چه قرابتی بینتان هست؟شما تاجیکها از ما هستید و ما نیز از شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *